Saturday, November 1, 2008

SIGNS

Canlarım,

Sıkıntı korkunç bişey. Bir kere yapıştı mı da geçmez, rahat vermez insana. Cumartesi gecesi, plansız, yorgun oturuyorum. Zihnim zehir gibi ama sıkılıyorum. Derken bu dünyada en sevdiğim insanlardan Cumali arkadaşımın birkaç yarım saat önce tavsiye ettiği fakat izlemeyi ertelediğim kısa film geliyor aklıma.

Sonrasını anlatmaktansa, sizlere yaşatmayı tercih ederim. Bu linke bir bakın gözünüzün ucuyla, sonra birkaç saat için unutun. Göreceksiniz, sıkılmaya başlayacaksınız. Bir anda, aklınıza geldiğinde, hiç üşenmeyin. Geri dönüp açın bilgisayarınızı.


http://schhh.eu/shortfilms

Sonra giriş yapın, lobby'de afişler arasında Signs isimli bir film göreceksiniz. Onun üzerine de tıklayıp 11 dakikalık bir film için yüklenmesini beklerken gidip kendinize kahve filan koyarsınız belki.

Süreci anlatmadım, ama sonunu da anlatmama gerek yok sanırım. Yaşanmaya değer olduğunu düşünmeseydim şu an hissettiklerim, herhalde paylaşmazdım:)

Where do you find love?

If we knew, we would all know where to look.

Sometimes all you need is a sign.

1 comment:

batu said...

play'e bastım, jpeg'miş meğer :D

magnificent'i izlemiştim o sitede bugün. eğlenceliydi.