Sunday, November 2, 2008

Nefret doluyum

Sevgi temalı bu blogun ilk nefret konulu şeysini yazıyorum çok özür dilerim amma velakin içimde birikmiş olan bu duygulardan arınmazsam pazartesi faturası yine size çıkacak aslında iyi niyetimden yani huysuzluk etmemek için şeyediyorum.

Üst katımızdan tiksiniyorum nefret ediyorum iğrençler iğrenç iğrenç. Durmadan darbuka çalıyorlar her gece uyanıyoruz istisnasız her gece eşyaların yerlerini değiştiriyorlar sürüklemek suretiyle çığlık atarak koridorda koşturuyorlar birbirlerine hayvan diye hitap ediyorlar bağıraraktan biz de her gece dinliyoruz bunları sanırım 8 kere güvenliği arattık 1 kere de kendim çıktım ateş saçan gözlerimle bağırdım bir miktar özür dilediler lakin heyhat! (of çok artizim) Her gece aynı halt en sonunda dün gece güvenlikçi abiler bizzat kendileri çıktılar o işe yaramış gibiydi işte sakin bir gece geçirdim filan uyuyordum güzel güzel ki;

Sabah 8de beynime dolan matkap sesiyle uyandım. GKM'de tadilat varmış rektörlüğün özel izniyle bugün. Allah aşkına ya sabah 8de tadilat yapılır mı bu nasıl bir anlayıştıııır (AB'ye almazlar bizi böyle tatlım, zaten türbanlılar da iğrenç ıyy - elit mode on). Nefret ettim iki günde şu yurttan ya. Ouf. Ouf.

Oha hakikaten rahatladım yalnız içimi dökünce vay anasını this blog rocks deyip lenin okumaya gidiyorum hepinizi kucaklarım.

5 comments:

Anonymous said...

Kim bu sarsılan açıklasın!

batu said...

benim. yorum da bırakıcaktım sonra vazgeçtim.

Anonymous said...

peki teşekkürler. :D

batu said...

üsttekiler yanlış yapmış. sen haklısın.

menekşe said...

olmuş diyen de benim, bana da olmuş dediler, şimdilik özgenin blogla imtihanı tadındayım, alışınca mırıldanarak sırnaşçam.. adam toplayalım dövelim üst katı, sonra biz oraya yerleşiriz ha deyince susarız, alt kattakilerden alışkınız..