Saturday, November 22, 2008

Gmail kadar muhteşem bir şey yok bu alemde

Yahu beni benden aldı bu gmail ya. Efendim malumunuz geçtiğimiz günlerde temalar diye bir şey eklediler, seçiyorsunuz gmailiniz renkleniyor pek şirin oluyor vs. Ben "Bus Stop" temasını seçtim, seçerken de bana nerede yaşadığımı sordu ben de "manyak mıdır fesuphanallah" filan diye çemkirmek suretiylen yazdım İstanbul diye.

Az evvel bir girdim tüm gmailime yağmur yağıyor. Meğerse olayı buymuş! Dün mesela hava güneşliydi İstanbul'da diye benim gmail de güneşliydi, durakta insanlar duruyordu sakin sakin falan. Bugün hepsi şemsiye mont filan ile donatılmış şakır şakır da yağmur var fonda. Kar yağınca da değişiyormuş heyecanla kışı bekliyorum.

Ya bayıldım ben bu yaratıcılığa ya. Of Google ne yapsan oluyor allah kahretsin ya.

3 comments:

batu said...

oha, şaka gibiymiş.

ben de çok güzel bi tema seçmiştim, lacivert tonlarda ama şimdi dümdüz geldi seninkinin yanında.

google beni baştan yarat.

Emir Bey said...

ben de bir şey seçtim şehir ülke sordu lahti finlandiya dedim koyu renk grafitili duvarlar var bakalım yarın ne olacak ehduaehua =)

Anonymous said...

yine değişti bu yağmur dinince. 30 toplu bir dondurma tutan bir köpek var durakta. dondurma eriyor. köpek te bakıyor öyle. ay çok eğlenceli bu ne ya.