Wednesday, October 29, 2008

2

şu soldaki oylamada orayt diyenlerin üçe iki orandaki çoğunluğu, hepinize olan sevgimi bir kat daha pekiştirdi,

pekişimdi ne yapacağız (peki ile başlayan kelime oyunu yapacağız ya başka) bu biloğa kalp şablonu içinde fotoğraflarımızdan oluşmuş bir kolaj yapmak lazım, başlık yapmak lazım falan bunların hepsi admine kalıyor tabi

admiine diye okuyunca feminen bir isim gibi, admin deyince de maskulen, tıpkı hayri ve hayriye gibi,

hepinizi sevmekle kalmıyorum en kısa zamanda konserle ilgili bir feysbuk mesajı da atıyorum hepinize,

bir de senelerdir düşünürüm "çırptım çırptım karıştırdım, kendimi ......... yarıştırdım" diyor ya şarkıda o boşluk olan kısımdaki kelime unla mı yoksa onla mı, bir de yarıştırdım mı yatıştırdım mı, cevaplarınız kısa mesaj olarak 5632ye gönderirseniz, sonra da telefon numaramı yazıp boşluk bırakıp 70 yazıp bunu da 2277ye gönderirseniz çok iyi olur

demedi demeyin, yazımı şu şarkıyla bitiriyorum

niyetimiz kimseyi kırmak değildi
şurdakini buraya koymak değildi (kaş göz hareketi çok önemli bu satırda)
arada bir dilimiz sürçer ise affola
tutmasını biliriz de kemiği yok bunun

7 comments:

batu said...

telefon numaranı yazdım boşluk bıraktım 70 yazdım sonra ama "arkadaşınız çok kurnaz, lütfen hatta kalınız" diye hata verdi. ben nerde yanlış yaptım? (duygulu şekilde oku)

Özge Ö. said...

şu an sizin için kek adlı melankolil şarkıyı sizin için dinliyorum emir bey..

çırptım çırptım karıştırdım
kendimi onla yarıştırdım

kimse kimseye benzemez
kendimi kekle yatıştırdım

Özge Ö. said...

yahu ne kötü bir giriş cümlesi olmuş yukarıdaki.. bu arada sanırım troy batu sensin di mi? bu yazıyı da sen yazdın. o zmn neden ben sanki emir yazmış gibi okudum?
yahu çok komik.. meğer ben bu şarkıyı batu için dinlemişim..
kusra bakma batucum ya ama umarım cvbnı aldğn için mutlu olmuş ve beni affetmşsindir..

Özge Ö. said...

yok yahu meğer gerçekten de emir yazmış!
resmen terörize ettim ortamı yorumlarımla, bu nicknamelerle ne alıp veremedğim var bgn anlamadım.. kendime darılıp kırıldım
küstüm oynamıyorum

batu said...

ahahahha, yahu!

Emir Bey said...

ehehehehe
benim nickname im değil bu
sahne adım yahu,
zaten üslubum da aşikar
batu kim ben kim ehehe =P

menekşe said...

sahne adı ahahaha