Sunday, November 23, 2008

Brüksel'de POLS tayfası..


bu fotoğrafı çekerken sizi düşündüm, neresi olduğunu duyar duymaz kalbim hızla çarpmaya başladı ve tek tek isimleriniz ve görüntüleriniz geçti aklımdan. yanımda olmanızı ve size dönüp "Duydunuz mu, Marx 'Das Kapital'i burada yazmış yahu!?!" diye haykırmak istedim... Evet Brüksel sokaklarında sizi andım, sizi hatırladım ve özledim.. Bu fotoyu sadece sizle paylaşmak istedim çünkü sizin için çektim..
en soldaki bina, Das Kapital'in yazıldığı binadır sayın pols tayfası, ilginize ve merakınıza..

3 comments:

Anonymous said...

Vay be etkilendim şahsen ben. Sağolasın Özgecim.

Ama o binada oturup yaza yaza Kapitali mi yazmış demeden de edemeyeceğim. İnsan şiir yazar, roman yazar ne bileyim.

Emir Bey said...

tevfik fikret in evine bakıp da "burda da şair olunur beaaah" diyen zihniyet brüksel'de de karşımızda !

batu said...

kolay değil bir das kapital yazmak, bir zeitgeist the addendum çekmek, bir mahfi eğilmez olmak.

sağol özgecim, yüreğine sağlık, şaka maka etkilendim.