Monday, December 1, 2008

evrim

tm: wooords like vioolence, breaak thee sileeenceee..
b: effendim bro?
u: hacı o fotoyu bi açsana, eylülün fotosu hani.
b: ahahah çok komik di mi lan, eylül şey* der gibi çıkmış, ahhahah.
u: ahahha öyle olm, ama başka birşey daha var. şimdi aç o fotoyu bi. sonra arkadaki logoya bak. sonra bi de eylülün saçlara bak. ne diyorsun, hahah?
b: ahahahha, ne bu be, ahhaha!
u: sen halledersin onu photoshopta, hahahahah.
b: hallederim ahahah.

tm: telefon melodisi, b: batu, u: umur, şey: hassiktir!

7 comments:

batu said...

çok aceleye geldi eylülün kafayı oraya yerleştirmek, sınavım var allahım neler yapıyorum, idare edin. =)

Anonymous said...

ahahah çok eğlendim elinize sağlık batu bey :)

ama umur beyin intikam alma çabaları nafile, o atlama fotoğrafı kadar olamaz hiçbiri. hah.

Özge Ö. said...

ya siz manyaksınız, süpersiniz, acayip yaratıcısınız, bittim bayıldım falan filan, daha kelime bulamadım deli oldum şu bu..
bence batu sınavdan sonra sen bunun üzerinde uğraş eylül de bunu profil fotosu yapsın :)))))))))

batu said...

eylülbucks'ın logosuna ufak bi edit yaptım. kendine has bi tarzı oldu daha da.

batu said...

bi de yeni ankedimizde tabi ki eylülbucks'ı işaretliyoruz. lütfen.

ahahahhah!!

batu said...

anked ne lan, ünsüz yumuşamasını lise'de bıraktım sanırım. peçeteka.

Emir Bey said...

müheheheh