Wednesday, October 29, 2008

destur

emir bey'in 29 ekim cumhuriyet bayramı'nda inbox'larımıza bıraktığı http://sevgipitircigioldum.blogspot.com başlıklı mesaj üzerine gelişiyor herşey. ben böyle bi blog var zannediyorum (sorarım hanginiz baktınız bu adrese?) sonra bi bakıyorum, öyle bi blog yok. haa diyorum, meğerse kendi blog'una yazmış. ben bi de yeni blog açtı zannettim. kafam güzeldi, bi milyona yakındı belki o yüzden. ama bütün kötülüklerin anası alkol, başıma gelen her kötü şeyin müsebbibi alkol ilk defa işe yaramıştı. "ben" dedim "215 sınavım olmasına rağmen, bu blog'u açarım. ama önce bi uyuyayım."

sonra işte uyudum, eylülle 215 çalıştık biraz. o sonra böyle bi kötü oldu, çünkü fuko dediğimde çay ister misin, weber dediğimde mandalina soyayım, krasner dediğimde senin zerrin ne oldu diye sürekli birşeyler sıkıştırdı, sorularıma cevap vermedi. sonra bi utandı falan dedim "üzülme. önemli olan intentiondı, practise değil."

sonra işte biraz oyalandım, bi sigara sardım, blog'u açtım. "ne yazıcaz lan biz burda, yeteri kadar yazıyoruz facebook'ta" demeyin. burası daha private. ve burdakiler ceza mahkemelerimiz blogspot'u kapatmadığı ya da cern dünyayı yoketmediği sürece anı olarak kalacak ve yıllar sonra bakıcaz, "vay be batu yine zırvalamış, sene 2040, 8 tane çocuk yaptı hala şımarık, o zaman da şımarıktı. ama yakışıklı adam." diyicez hep beraber.

yazıları ile "en" prodaktif ve kreatif olduğunu gösteren arkadaşlara shuttle ısmarlıycam.

hoşgeldik! =) (similey mühim)

not: blog yazmak çok kolay. create a new post diyorsun, 40 kere söyleyince oluyor.

6 comments:

Anonymous said...

Ahaha çok eğlendim ama hakkımda yazılanlar yalandır. Tamamen anaçlığımdan ve iyi niyetimden ve ev sahibi duygularımın baskınlığından ötürü o soruları sordum!

E hayırlı olsun bir de herkese. Buraya ikinci yazıyı yazmaya yemiyor bana. Biri önden buyursun.

Vandir said...

yahu peki ben post edemiyorum buna, zeki müren de bizi görebilecek mi batu bey?

Anonymous said...

Umur bu nick bende öyro2008 anılarımı çağrıştırdı

Vandir said...

olsa da yesek di mi...

batu said...

gloriouscum attım gmail'ine davetiyeni.

davetiye de pek bi feminenmiş, şimdi farkettim.

bugün doğanlar için isim önerileri: kız çocuklar için davetiye, oğlanlar için daveti.

çok zekice ama kötü bi espri evet.

Özge Ö. said...

oh shit, pek bi fena yahu bu nickname meselesi, ortama yabancılaştım kimle konuşuorum die düşünmeye başladım..